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chorch01

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  1. chorch01

    What do you want in F1 2014? GAME IDEAS

    It would be great to continue our career mode from F1 2013 to F1 2014 (better said, import our f1 2013 profile from f1 2014 game)
  2. chorch01

    What do you want in F1 2014? GAME IDEAS

    Beyond the brilliant results achieved so far by codemasters, I think that Geoff Crammond´s GP3 and GP4, (especially the latter), are true landmarks, worthy of study by codemasters. For example, I think that GP4 physics are the most realistic that I´ve ever played, (and I´ve played a lot...until today), in addition to the car damage. Codemasters can still learn a lot from those games.... .
  3. chorch01

    What do you want in F1 2014? GAME IDEAS

    With my GCSE Spanish skills, I think I can summarise it to something like this: - Better replays with more control over them and the ability to view other cars - The ability to re-watch hotlaps to be able to analyse them - Telemetry - More detailed weather forecast, and details such as amount of water on track when at that moment and chance of rain at different times (eg 30 min intervals) - Better and more varied damage - More car failures - Marshalls should help you back on the track or push you off if you have to retire? (that might be a wrong translation) - Better hotkey system for fuel, brake bias and tires - More classic race drivers like Villneuve and Senna -If I got any of that completely wrong feel free to correct it :) Thanks Doyley101! Ithink it´s correct..I don´t speak english very well but i´ll do my best the next time..
  4. chorch01

    What do you want in F1 2014? GAME IDEAS

    El f1 2014 debería tener: -Un mejor sistema de repetición, (replay) con mucho mas control sobre el mismo. La repetición debería poder ser vista desde cualquiera de los coches que participan en la carrera. -Se debería poder extraer cualquier hotlap que se desee para poder repetirlo y analizarlo. -Se debería poder extraer la telemetría de cualquier hotlap de la práctica, clasificación o carrera para analizar la frenada, aceleración, cambios,etc,) -La predicción del clima debería ser mas realista. Se debería contar también con la información de la cantidad de agua en pista al momento de salir a correr y de los porcentajes de precipitación estimados por cada 1/2 hora por lo menos. -La destrucción del auto debe ser mas realista. EL auto se golpea de muchas maneras diferentes y por lo tanto existen muchas maneras diferentes de rotura. Salvo la trompa, el resto del auto parece ser demasiado duro y en la realidad esto no es así. Inclusive al pincharse un neumático, este debería terminar destrozándose por completo dejando la llanta al descubierto. -Debería haber muchas mas causas de fallo del auto, -Si el auto se estrella o se prende fuego y no se puede continuar la carrera debería ser asistido y retirado por el personal de pista. -La selección del tipo reparto de frenos para cada curva debería realizarse con un solo movimiento, (o solo presionar un botón) y no con una combinación de varios movimientos, (o varios botones). Lo mismo para la selección del tipo de combustible durante la carrera.. -En el modo clásico nombres y autos como los de Ayrton Senna, Giles Villeneuve no deberían faltar
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