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edsonnery5

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  1. There is in Artificial Intelligence in the 2019 F1 game in Online Multiplayer mode a crude bug: with all the care I have when I do not commit any infraction or beat in another car (I try to be very careful not to commit any kind of infractions ), when the race ends I no longer have the control of the car but Artificial Intelligence this allows to hit another car that was far ahead of me after the game has finished, that my car and other users (when I watch in the mode viewer) hits another car involuntarily). So when this happens I am penalized and my reputation for safety is falling. By the way, developers of Codemaster, correct this crass problem. Thank you very much already, sure that will take action to correct this grotesque fault.
  2. Why did not they put the Weight Distribution in the car configuration to configure the Ballast? This item is missing in the configuration on each car. There is no car in the Ballast configuration item on the Weight Distribution tab. Please enter the Weight Distribution tab in order to configure the Ballast in the cars. {In Portuguese: Por que não colocaram nas configurações dos carros a Distribuição de Peso para configurarmos o Lastro? Essa item faz falta na configuração em cada carro. Falta nos carros o item da configuração do Lastro na guia Distribuição de Peso. Por gentileza, insira a guia Distribuiçao de Peso afim de configurarmos o Lastro nos carros.}
  3. Often Artificial Intelligence cars crash on one of the rear wheels to get us out of the way in a race. This is not normal aggression, this is cheating of the Artificial Intelligence of the F1 2019 game on the PC. Whether in career mode or in Multiplayer mode (Online). In addition to this problem, there is still a lack of grip on the cars, even after Patch 1.04, at Maximum Aerodynamic Pressure in the game setup settings. On PC with Windows 10 (64-bit, build 17763), for example, the game F1 2019 still does not work with DirectX 12. Please correct these problems. Thank you very much in advance. Original text In Portuguese: Muitas vezes os carros da Inteligência Artificial bate em uma das rodas traseiras para nos tirar do páreo em uma corrida. Isto não é agressividade normal, isto é trapaça da Inteligência Artificial do jogo F1 2019 no PC. Seja no modo carreira ou no modo Multiplayer (On-line). Além deste problema ainda falta mais aderência nos carros, mesmo depois do Patch 1.04, na Máxima Pressão Aerodinânica nas configurações do setup do jogo. No PC com Windows 10 (64 bits, compilação 17763), por exemplo, o jogo F1 2019 ainda não funciona com o DirectX 12. Por favor, corrigem estes problemas. Desde já agradeço.
  4. Problems with F1 2019 Artificial Intelligence (collisions) that damage or frustrate other pilots in Multiplayer (Online) mode, where in this case all cars involved in collisions should be like ghost cars until they can, after collisions, return manually or to the track in the race. Correct these serious problems, please.
  5. The braking system is bad on the F1 2019 PC. Even in the configuration of the setup with the Maximum Aerodynamic Pressure it is bad to make the curve when the red line starts, and you must VERY tighten the brake to get the curve closed and the front wing is affected. It is much worse than the F1 2019 PC. I'm sorry to buy this game (by Steam). For exemple, the race of the Azerbaian. Please correct the braking system! In Portuguese: O sistema de frenagens está ruim no F1 2019 PC. Mesmo na configuração do setup com a Máxima Pressão Aerodinâmica está ruim fazer a curva quando começa a linha vermelha, e precisa apertar MUITO o freio para conseguir fazer a curva fechada e a asa dianteira é afetada. Está reamentre muito pior que o F1 2019 PC. Estou arrependido comprar este game (pela Steam). Por gentileza, corrigem o sistema de frenagem! Reforçando a reclamação: o sistema de frenagens stá reamentre muito pior que o F1 2019 PC of the Codemaster. Estou arrependido comprar tão cedo este game (pela Steam). Um exemplo disso é a corrida no Azerbaijão.
  6. Important: Codemaster: in races in Online Multiplayer mode, mainly (offline too) in the F1 2019 PC of the cars involved in collisions in my front or behind should stay as cars fastasmas not to harm the cars of other users. Another bug that bugs a lot is the lack of grip on F1 2019, in any racing mode: for example, in closed-loop racing, even in the largest tack mode, to the left of the set-up car setup, the due grip, imagine in others! Please correct this bug. In Portuguese: Importante: Codemaster: em corridas no modo Multiplayer Online, principalmente (offline também), no F1 2019 PC dos carros envolvidos em colisões na minha frente ou atrás deveriam ficar como carros fastasmas para não prejudicar os carros dos outros usuários. Outro bug que incomoda muito é a falta de aderência devida no F1 2019, em qualquer modo de corrida: por exemplo, em corridas de curvas fechadas, mesmo no maior modo de aderência, à esquerda do acerto do carro no setup, falta muitas vezes a devida aderência, imagine em outros! Por gentileza, corrija este bug.
  7. In English: I hope that the bugs of a car that has an accident hit, for example, in mine and when I step it says that it was "illegal maneuver, return the position", or when the same fact is I who receive the punishment. This morning, in multiplayer mode (online), while I was driving my car as carefully as possible to avoid getting into a collision, at the end of the race (at the beginning of the Spanish GP), my car was far , when I was already in control of the AI (because the race was over) the AI of the game let my car hit in front of me and I suffered a punishment from which I was expelled. My car was no longer in my control but in Artificial Intelligence _ IA _ how could I allow the car to hit the other like it was on purpose. The car I choose only hits another if mine is involved in some collision ahead or behind. All of these bugs (described above) should be fixed. * Correction mine: how could I allow the car to hit the other like it was on purpose? In Portuguese; Espero que os bugs de um carro que sofre um acidente bate, por exemplo, no meu e quando eu passo ele diz que foi "manobra ilegal, devolva a posiçãol", ou quando o mesmo fato sou eu quem recebo a punição. Hoje pela manhã, no modo multiplayer (online), estando eu guiando o meu carro com todo o cuidado possível para não se meter em alguma colisão, ao terminar a corrida (no início da reta do GP da Espanha), o meu carro estava longe, quando já estava no controle da IA (porque a corrida já havia acabado) a IA do jogo deixou que o meu carro batesse no que vinha muito a minha frente e sofri uma punição da qual fui expulso. O meu carro jã não estava no meu controle e sim na Inteligência Artificial _ IA _ como eu poderia permitir que o carro batesse no outro como se fosse de propósito. O carro que eu escolho só bate em outro se o meu for envolvido em alguma colisão à frente ou atrás. Todos esses bugs (descritos acima) deveriam ser solucionados. *Correção minha: como eu poderia permitir que o carro batesse no outro como se fosse de propósito?
  8. The game F1 2019 has problems of adhesions in the cars during the brakes in closed corners. Even worse in multiplayer mode in online races. It is imperative to correct these problems. In F1 2018 there are no problems reported. Please correct those problems! In Portuguese: O jogo F1 2019 apresenta problemas de aderência nos carros durante os freios nos cantos fechados. Ainda pior no modo multiplayer em corridas online. É imperativo corrigir esses problemas. Na F1 2018 não há problemas relatados. Por favor, corrijam esses problemas!
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