Jump to content Jump to content
F1 2021 | Online Services Down For Maintenance | 26/07/2021 ×

V8R3L3NTL3SS1

Members
  • Content Count

    554
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 New Car Smell
  1. It's a game, get over it. Your crying like it's your livelihood that's got corrupted.  Toy, pram, cage. IN! I was just saying it was happening on ps3 also, you always gotta throw your idiotic 2cents in tho don't Ya cumdumpster. Well im only really returning the favour,  At least I do it without the personal abuse.   Was your cage uncomfortable today?  Soooo MAD bro.  I had to help.  Who gives a flying fuck it's still abuse you idiot . maybe you need a cage you monkey . need a bananna also.
  2. Hey bruh you seem to always want last word . my last word to you is suck a dick . peace I'm out ! Now have fun continuing degrading me in your way (you know how u do it ) you mad lol. Get a life @rtanoskills please get a ps4 so I can wreck you and be on 1 of your noob videos lol.
  3. RTAnoskills said:     BYE BYE.......THANKS FOR PLAYING Never said I was better than you , u smug son of a bitch. You also can suck a dick ! You think your so great let's see you on ps4 you cock hope so fool laterz dick ! Sorry to pop your balloon, but both myself and @TUSMBOX   were nothing but polite to you, and you respond with personal abuse.   I dont see any swearing or personal abuse from myself or @TUSMBOX. Thanks for playing.....enjoy your PS4 :smiley:   You know exactly what was behind your bs. Some people may fall for your gar
  4. mms It's a game, get over it. Your crying like it's your livelihood that's got corrupted.  Toy, pram, cage. IN! I was just saying it was happening on ps3 also, you always gotta throw your idiotic 2cents in tho don't Ya cumdumpster.
  5. Thanks these 2 guys are just donks . By "Donks" are you referring to the 'Sports Junkies'?  I'm referring to cars from the south .
  6. Tag is it with you assuming things . Rage quit never. I quit if my car can't move otherwise I drive unt ipp l timer ends. So before you type your stupid shit get your facts straight dick.
  7. Well 1st off @crazehayes1984 I didn't come here to abuse anyone until both noskills and box started with me 1st. I'm not gonna sit here and let 2 tools say what they want without a response. 2nd I've raced 3000 plus races and because you never seen me win means that I never did. As far as saying box is fast and will always beat me well that's pure speculation there man.
  8. Yup same on ps3. Nice CM another save corruption.
  9. I won enough 2 get to level 250. Damn u such asshole bruh. But did you get the trophy for it? No you dicknose!
  10. I won enough 2 get to level 250. Damn u such asshole bruh.
  11. I'm saying if data didn't corrupt I'd be at 250 already comprende douche.
  12. Let me further clarify I was at level 149 before 1st corruption then started from 0 and went to 245 so do some addition and in all actuality I'm at 394.
×
×
  • Create New...