Jump to content Jump to content

The Stuff Thread


Ron666
 Share

Recommended Posts

  • Moderator
Well  I just discovered what 'RIP Inbox' on Reddit is all about!

I answered a question in r/AskReddit called 'What food is loved in your country but hated and ridiculed elsewhere?'. My reply was 'I have a feeling beans on toast isn't popular outside of the U.K.'

Anyway, log in 9 hours later and this question is at the top of the subreddit, and my comment has got 1920 upvotes, and 265 inbox notifications! Crazy!
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
Hughesy said:
I have no idea what any of that means, but then I've never really been on Reddit :joy: Apart from the food part, I love beans on toast ;)
Well as far as I'm aware, r/AskReddit is the most subscribed to subreddit out there, at 9,611,353. There's so many comments on the 'top' threads, so I usually just view replies instead of posting something, as it will just get lost in the depths of the comments.

However, I randomly decided to go on the 'rising' bit of that subreddit (so threads that are making their way to the top), and this particular question only had about 4 replies at the time, so I made one myself. It just so happened that this question got upvoted a lot, and so did my comment, and usually with Reddit it just keeps rising, so it's now the top question and my comment got a sh*t-tonne of replies and upvotes.

For comparison, most of my replies usually get 1 or 2 upvotes max, with the odd exception of about 15 or 30, so 1920 (now 2021!) upvotes is pretty mega!

Hope that makes some vague sense!
Link to comment
Share on other sites

Hughesy said:
No work tomorrow, beer and finally getting around to watching season 4 of Prison Break B)
They actually got that far? Lol, I got halfway through season 2 and ended up never watching it again. 

Tomorrow tends to be the longest day of the week for me. I gotta run two 3 hour tablet training sessions for people who've potentially never even used any kind of computer. Plus it's in Portishead for the next 2 Wednesdays (nicer building, much better facilities and tech than I normally get) which means I need to be up earlier than usual and then get me and 2 of my colleagues over there. Wednesday also tends to be the day when I pretty much don't post here at all from how mentally draining the training can be lol.
Link to comment
Share on other sites

Hughesy said:
No work tomorrow, beer and finally getting around to watching season 4 of Prison Break B)
They actually got that far? Lol, I got halfway through season 2 and ended up never watching it again. 

Tomorrow tends to be the longest day of the week for me. I gotta run two 3 hour tablet training sessions for people who've potentially never even used any kind of computer. Plus it's in Portishead for the next 2 Wednesdays (nicer building, much better facilities and tech than I normally get) which means I need to be up earlier than usual and then get me and 2 of my colleagues over there. Wednesday also tends to be the day when I pretty much don't post here at all from how mentally draining the training can be lol.
I now hate you!  :p I love it, and actually met Wentworth Miller (Michael Scofield) 3 years ago in a bar in Paris. He's a really nice bloke considering he's an actor (maybe he was acting?) I didn't ask for an autograph or take a picture, as I knew if it was me and I was known I would bloody hate that. So I just shook his hand and said I loved his program and that was it :joy: 

PS season 2 was pretty crap, Season 1 was the best but season 4 is pretty darn good  ;)  Doesn't surprise me as you mostly watch people play games on YouTube 
  :p

Ooo I think I have figured something out halfway through S4, I'm sure I'm right and if I am it's awesome!
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
Hughesy said:
MBKF1 said:
Oh yeah about Silverstone @RevolvingPrawn and @Hughesy unfortunately I don't think I'm gonna be going now. The guy I was gonna go with now can't make it :/
Boo, that sucks, would have been nice to meet more forum members. Really excited though, this is my first BTCC race :)
You will love it :)
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
Hughesy said:
MBKF1 said:
Oh yeah about Silverstone @RevolvingPrawn and @Hughesy unfortunately I don't think I'm gonna be going now. The guy I was gonna go with now can't make it :/
Boo, that sucks, would have been nice to meet more forum members. Really excited though, this is my first BTCC race :)
Yeah it would have been so cool to meet you and Dave! After talking to you on here for 5 years it would have been awesome :p ah well I'm sure there'll be another opportunity some time.

Actually I've just realised, today is in fact my five year anniversary on the Codemasters Forums! I distinctly remember signing up on the 24th September 2010!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...