Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Improper punishment in F1 2019 PC In Portuguese: Punição indevida no F1 2019 PC

Recommended Posts

In English: I hope that the bugs of a car that has an accident hit, for example, in mine and when I step it says that it was "illegal maneuver, return the position", or when the same fact is I who receive the punishment. This morning, in multiplayer mode (online), while I was driving my car as carefully as possible to avoid getting into a collision, at the end of the race (at the beginning of the Spanish GP), my car was far , when I was already in control of the AI (because the race was over) the AI of the game let my car hit in front of me and I suffered a punishment from which I was expelled. My car was no longer in my control but in Artificial Intelligence _ IA _ how could I allow the car to hit the other like it was on purpose.
The car I choose only hits another if mine is involved in some collision ahead or behind.
All of these bugs (described above) should be fixed.
* Correction mine: how could I allow the car to hit the other like it was on purpose?

In Portuguese; 

Espero que os bugs de um carro que sofre um acidente bate, por exemplo, no meu e quando eu passo ele diz que foi "manobra ilegal, devolva a posiçãol", ou quando o mesmo fato sou eu quem recebo a punição.   Hoje pela manhã,  no modo multiplayer (online), estando eu guiando o meu carro com todo o cuidado possível para não se meter em alguma colisão, ao terminar a corrida (no início da reta do GP da Espanha), o meu carro estava longe, quando já estava no controle da IA (porque a corrida já havia acabado) a IA do jogo deixou que o meu carro batesse no que vinha muito a minha frente e sofri uma punição da qual fui expulso. O meu carro jã não estava no meu controle e sim na Inteligência Artificial _  IA _  como eu poderia permitir que o carro batesse no outro como se fosse de propósito.
O carro que eu escolho só bate em outro se o meu for envolvido em alguma colisão à frente ou atrás.
Todos esses bugs (descritos acima) deveriam ser solucionados.
*Correção minha: como eu poderia permitir que o carro batesse no outro como se fosse de propósito?