Jump to content
Sign in to follow this  

louismenei59

Recommended Posts

bonjour je viens d’acheter le formula 1 2014 et je ne trouve pas comment je peux mettre les degats et l'usure des pneux ? pouvez vous m'aider mer?,

As macebig said, please post in English on these forums. You can use translators to convert your messages into English and back again. :)

1) Tyre wear is always on, there is no way of switching it on or off.                                                                                                                               
2) Damage levels can be changed by going into the "difficulty level" option when setting up an event, and in career mode it can be changed by going into the "difficulty level" option which is accessed through the settings tab in the main career hub.

1) L'usure des pneus est toujours, il n'y a pas moyen de le mettre en marche ou non.

2) les niveaux de dommages peuvent être modifiés par l'entrée dans l'option "niveau de difficulté" lors de la création d'un événement, et en mode carrière, il peut être modifié en allant dans l'option "niveau de difficulté" qui est accessible par l'onglet Paramètres dans la carrière principale moyeu.